úterý 20. února 2018

Malý prostor - velký kontrast

Tato zahrada v Kolodějích, kterou jsem před časem uhnětl je zajímavá tím, že je velmi malá. Dům, bazén a zpevněné plochy tvoří tak velkou část plochy, že na zahradu zbývá opravdu málo. Ale když se z toho udělá přednost a pojmete zahradu jako atrium, které je obehnané zdí, rezignujete na volný pohyb, postavíte to na materiálech a přidáte trochu nerezu, tak můžete být spokojení. Výhodou bylo, že jsem dostal důvěru a za to investorovi  i  architektovi  velký dík.




1 komentář:

  1. Asi jsem slepý, ale já tam nevidím ten bazén? Je mi jasné, že tam nebude žádný velký přelivový bazén, ale tu vodní plochu fakt nemůžu najít. Asi fotky z jiných úhlů, než je potřeba. Já osobně se divím investorovi a asi i nejspíše majiteli, že rezignoval na ten volný pohyb. Docela by mě zajímalo, kolik jim je a co je k tomu vedlo. :) Rodina s dětmi to nejspíše nebude. :)

    OdpovědětVymazat